Salgs- og leveringsbetingelser:

 
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra RUN4ALL Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og RUN4ALL.
 

3 rigtig gode grunde til at købe dine sko, tøj og udstyr hos RUN4ALL.

Generelt har vi selv testet ALLE vores produkter grundigt inden vi sælger dem, så vi sikrer vores kunder det bedste udstyr til lige præcis deres behov.

 

- Tilfredshedsgaranti. *

- Prisgaranti. **

- Altid test på løbebånd, uanset hvor travlt vi har. ***

Læs venligst * markerede tilføjelser nedenfor.

 

Gavekort
Gavekort er gyldige i 5 år fra udstedelsesdatoen.
Ved Gavekort udstedt i forbindelse med konkurrencer og løb kan der kun bruges 1 stk. gavekort pr. køb af sko.
 
 
Levering
Levering af varer fra RUN4ALL  anses for sket, når kunden har fået varen udleveret.
Alle bestillinger sendes med GLS. Dette betyder at varene sendes indenfor 48 timer efter modtaget ordre. Levering i Danmark, vil derfor normalt ske indenfor 3-4 dage. Oplyste leveringstidspunkt er vejledende og kan således fraviges.
 
RUN4ALL TAGER FORBEHOLD FOR TRYKFEJL, UDSOLGTE VARER OG PRISÆNDRINGER.
 
Fortrydelsesret
RUN4ALL yder 30 dages bytteret, gældende fra den dag du modtager varen. Fortryder du købet, skal RUN4ALL underrettes herom senest 30 dage efter den dag, du fik varen i hænde. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Dette er også gældende for den emballage og labels der er på varen.
 
Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.
 
Du kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet, eller ved at returnere varen på den angivne adresse. Ovennævnte gælder dog ikke på motionsudstyr.
 
Reklamation
RUN4ALL kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl ved en ekspedition bedes du kontakte os hurtigst muligt så fejlen kan udbedres.
Varer der returneres med reklamation, bliver repareret eller erstattet af en ny leverance. Haves erstatningsvare ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage. Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven.
 
 
Priser kan ses på:
 
 
Priser på motionsudstyr er incl. fragt og levering.
 
* Tilfredshedsgaranti:
Hos RUN4ALL ønsker vi kun tilfredse kunder som får en optimal løbeoplevelse og indsigt i hvor forunderlig løb kan være.
Det sikrer vi os ved, at teste og prøve udstyret selv, samtidig med at kunden får mulighed for at prøve flere forskellige produkter inden vi udvælger det der passer til den enkeltes behov og ønsker.
Vi ved dog godt, at det til tider kan være svært at forudse, hvordan ens fod reagerer på en sko ved længere løbeture eller eks. hvis kunden ønsker at optimere udstyret med henblik på at få bedre udnyttelse af dette.
Derfor giver vi 6 ugers tilfredshedsgaranti, hvor kunden kan komme tilbage og bytte produktet 1 gang til andet udstyr. Gælder dog ikke varer købt i vores webbutik.
 
 
** Prisgaranti:
Hos RUN4ALL koster det ikke ekstra at få råd, vejledning og købe udstyr. Det koster lidt ekstra tid, MEN vi er jo alligevel på arbejde. Cool
Vores Prisgaranti dækker mod øvrige sportsbutikker fra købsdagen -/+ 1 uge, samt Internetbutikker (fragt tillægges).
Dog fraskriver vi os således RUN4ALL´s tilfredshedsgaranti og kan derfor ikke udføre løbestilsanalyse ved Prisgaranti mod Internetbutikker
 
 
*** Altid test på løbebånd
Hos RUN4ALL laver vi altid en løbestilsanalyse på løbebånd ved køb af sko, samtidig med at vi analyserer kundens behov.
Uanset hvor meget debat der måtte være eller har været omkring vigtigheden af løbestilsanalyser, så kan der ikke stilles tvivl om følgende:
- Vi får mulighed for at se fodens reaktion i skoen og evt. sammenligne det med den gamle sko, hvis denne har haft givet kunden problemer eller hvis den nye model har gennemgået væsentlige forandringer.
- Kunden får mulighed for at prøve de forskellige sko under løb. (De fleste sko sidder godt på foden eller kan "snøres" så det sidder godt og kan altså snyde) "Man køber jo heller ikke en bil uden at prøvekøre den"
- Giver en langt større fortrolighed mellem kunden og ekspedienten med henblik på at udvælge det rigtige produkt, samtidig med at vi ved at efterleve vores Tilfredshedsgaranti kan sige, at vi har gjort vores ypperste og det ikke har været en "Hovsa" løsning fordi man har haft en sko man bare skulle af med, kunne tjene lidt ekstra på eller fordi der stod en masse kunder og ventede og man kun tænkte på at sælge mange sko.
 
Hos RUN4ALL ønsker vi at ALLE skal have en god betjening, så derfor henstiller vi til, at man enten bestiller en tid via kontakt-siden (Kontakt os) eller tlf. 40 14 10 02 (opkald/sms) eller har tålmodighed når man er i butikken. Typisk har vi en tid inden for 5-20 min. hvis der er kunder på båndet.
 
HUSK: Du forventer også at få en seriøs betjening, når det bliver din tur.
 
Vi glæder os til at byde dig velkommen. Cool

Tilfredse kunder er vores varemærke!!